ÖZEL GÜNLERİNİZ İÇİN ÖZEL LEZZETLER

11.1.06









Mantı yapan kadınları seviyoruz!

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Sakalli arkadasa ayip olmadi mi simdi "manti yapan kadinlar" fotograf alti olarak? :)))

1:01 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

sevgili nefle ve ekibi mi desem ya da sevgili nefle ve lezzet ustaları mı acaba bilemedim ...her neyse istanbula gider gitmez ilk işim sizin o şirin ve birbirinden leziz yemekleri barından nefle cafenize uğramak olacak. ay bakın nasıl da canım çekti fotografları görünce :) gerçi bir çogunu henüz hiç tatmamış olamama rağmen antakya mutfağının o eşsiz güzllikteki marifetlerini çok duydum..yedikten sonra yanaklarınız pembe pembe olup yüzünüzde bir tebessüm mutluluk abidesi oluyomuş insan. hele kireçte bekletilerek yapılan kabak tatlısı var ki..( umarım doğru hatırlıyorumdur) 10 kilo birden yiyesi geliyor insanın :)
en kısa zamanda sizi tanımak ve nefle de yaptıgınız herşeyden yemek istiyorum. sevgiyle kalın

3:32 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Selam:
isminizi görünce vuruldum! (eşim antakyalı) hele de son post'unuza koptum, en üstteki arkadaşın commentsine katılıyorum :))))sanırım ilk fırsatta nefleye gelip özlem gidereceğiz antakya yemekleri ile dolayısıyla en kısa zamanda karşılaşmak üzere...

6:51 ÖS

 
Blogger okuranne said...

Antakya mutfağını çiya'dan biliyordum. İstanbul'a her geldiğimde giderim. Size de gelmek şart oldu. Bi de karşıda olmasanız ne güzel olurdu.

4:50 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

manti gercekten guzeldi.sakalli arkadasta kadin degildi.

1:30 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Manti Yapan kadinlar mi? Hmm.. Mustafa'yi da kadin yaptiniz ha! Ayip olmaz mi cocukcagizdan? Hadi Mustafa, erkeklige manti surdurtme!

sevgiler..
Mehmet

3:11 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

nefliiiiiiiiiiiiiiiiii,

foto altini artik degistirin diyoruz, canim benim: dugun fotosu degin mesela. Diger fotolara bakip memleketi hatirliyoruz. Cok da opuyoruz! New York'tan bena't Hassan!

8:39 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home